Friday 4 July 2014

CARA JADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA


"Eh, boleh jadi ahli Shaklee dengan percuma ke?" 

Pasti ada yang macam tak percaya kan. Tapi hakikatnya memang benar. Memang boleh dapatkan keahlian Shaklee secara percuma. Tidak perlu lagi nak bayar yuran keahlian.

Untuk makluman, biasanya yuran yang dikenakan oleh syarikat Shaklee Malaysia adalah RM65 dan tambah postage RM10, jadi jumlahnya RM75. Dari yuran itulah nanti anda akan mendapat satu set kit member berupa satu beg yang mengandungi buku produk, penerangan terperinci berkenaan sistem shaklee, pricelist, dan segala yang berkaitan. Maka ini adalah wajib dibayar oleh sesiapa yang ingin menjadi ahli. Yuran ini adalah seumur hidup tidak perlu bayar yuran lagi, dan anda akan menikmati peluang mendapat harga ahli yang lebih menguntungkan iaitu 15-20% potongan dari harga retail.


Shaklee Independent Distributor Member Kit

Sekarang anda pasti tak sabar nak tahu macam mana caranya nak jadi ahli Shaklee secara percuma kan? Mudah sahaja caranya. Anda hanya perlu membeli produk Shaklee yang bernilai lebih kurang RM650. Shaklee telah menetapkan, dengan pembelian produk bernilai lebih kurang RM650 yang bersamaan kiraan UVnya sebanyak 200UV, maka anda akan layak mendapat keahlian PERCUMA. 

Banyak sangat ya nak kena beli sampai RM650? Jangan risau. Anda boleh beli semua vitamin untuk keperluan seisi keluarga anda dan boleh jimat berbulan-bulan kerana secara automatiknya anda akan mendapat harga ahli melalui pembelian tersebut. Selain itu, anda juga boleh memilih sebarang set produk yang menjadi pilihan anda. Boleh campur mengikut keperluan masing-masing. Sekiranya anda sukar membuat pilihan, boleh hubungi saya dan ceritakan apa masalah anda, saya akan cuba memberi cadangan produk yang betul/sesuai.

Untuk lebih mudah nak dapatkan keahlian percuma, anda boleh pilih untuk beli antara dua produk seperti di bawah ini.

<3 2 botol vivix
     - 1 botol vivix berharga RM380 manakala UVnya 
        ialah 118UV.
        Oleh itu, 2 botol vivix = 2 X RM380 = RM760 
        dan UVnya = 236UV

<3 3 kotak collagen powder
     - 1 kotak collagen powder berharga RM238 manakala UVnya ialah 74UV
        Oleh itu, 3 kotak collagen=3XRM238=RM714 
        dan UVnya=222UV  

Pembelian ini akan melayakkan anda mendapat keahlian percuma (free membership). Jimat RM75 dan jimat juga kerana terus boleh mendapat harga ahli.





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, sila hubungi saya Norlina melalui:
Email: norlina_ab@yahoo.com.my
H/P no: 013-3993960 (sms/whatsapp/wechat)
Blog: http://mamairfanauni.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/Fabulous-Mom-Nutristore