Monday 19 May 2014

JERAWAT BATU HILANG DENGAN ESP DAN VIT C


Salam semua,

Memandangkan banyak jemputan perkahwinan yang diterima menjelang cuti sekolah yang akan tiba tidak lama lagi, saya terpanggil pula untuk buat entry pasal jerawat ni almaklumlah ramai yang akan bergelar raja sehari nanti kan. Sudah pastilah kita mahukan wajah yang bersih mulus dan bebas dari jerawat di saat meraikan hari bahagia nanti.

"Alamak ada jerawat??!! Oh tidaaaakkk!!!!"

Apa perasaan kita kalau tiba-tiba muncul jerawat ni di saat-saat kita sedang menanti hari bahagia?? Oh tidaaakk...pasti tak rela kan. Kalau jerawat yang muncul tu cuma sebiji saja takpelah lagi masih boleh ditutup dengan concealer, tapi kalau dah tumbuh jerawat batu penuh muka pasti tak senang duduk kan...malulah pulak dekat mak andam. Dibuatnya pulak dapat mak andam yang tak professional...belum sampai tengah hari make-up dah cair...habislah nampak segalanya yang disembunyikan sebalik foundation dan bedak tadi...huhu..tak ke malu dik non..


"Macam mana nak hilang jerawat ni?! Hari bersanding dah nak dekat..tolooong!!"


Kalau muncul jerawat macam ni memang ngeri tengok kan...uisshh seramnyer.. Bagi yang bukan bakal pengantin pun mesti susah hati kalau muka macam ni kan.

Sekarang tak perlu lagi risau dan gundah gulana dik non sebab Shaklee ada penyelesaiannya. Dengan hanya mengamalkan ESP Shaklee dan Vitamin C Shaklee, semua jerawat dan cela di muka tu akan hilang. Jom tengok testimoni di bawah.



Testimoni pengguna Vitamin C dan ESP Shaklee


Nampak tak perbezaan dahulu dan sekarang selepas beliau mengamalkan ESP dan Vitamin C Shaklee. Hanya dalam masa sebulan saja dah nampak hasilnya...jerawat dah hilang kulit pun glowing dan gebus gebas giteww...wahhh bestnyaaa...tak jelesss ke dik non??!





Semua orang pun tahu Vitamin C ni banyak kelebihannya kan tapi yang paling sinonim digunakan adalah untuk kecantikan kulit lah. Pernah kan dengar ramai wanita terutamanya selebriti sanggup berhabis duit buat suntikan Vitamin C ke muka semata-mata untuk cantik. Tapi dengan adanya Vitamin C Shaklee ni tak perlu lagi nak suntik-suntik semua bagai. Vitamin C Shaklee ni adalah sustained release di mana vitamin C dilepaskan secara perlahan-lahan dalam badan kita. Vitamin C sustained release ni bagus sebab dapat membantu bekalan vitamin C yang berterusan untuk kita memandangkan badan kita susah untuk simpan vitamin C kerana ia sangat cepat musnah. Kalau nak lagi cepat ia bertindak, patahkan dua kapsul vitamin C ni sebelum ditelan dengan air. Sekejap saja akan kecut semua jerawat kat muka. Sehari hanya perlu ambil sebiji saja vitamin C Shaklee ni. Dalam setiap botol ada 180 biji kapsul...so boleh tahan sampai 6 bulan la kan. Wowww...lama tuuu...memang berbaloi sangat-sangat dengan harganya yang hanya RM92.50. Ruginya kalau tak beli sekarang!! 



Manakala ESP (Energizing Soy Protein) pula merupakan makanan tambahan protein yang lengkap untuk keperluan setiap organ badan kita termasuk kulit. Protein berasaskan kacang soya ini sangat bermanfaat untuk kecantikan kulit di mana ia dapat meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, membaiki masalah pigmentasi  dan mengurangkan kesan parut. Patutlah kulit boleh gebus jer kalau ambil ESP ni setiap hari. Selain diminum, ESP juga boleh dibuat masker dengan cara mencampurnya dengan yogurt ataupun Vitamin C dan Vitamin E. Hasilnya memang kebaboom la setanding masker yang mahal di saloon vvip giteww. Padahal harganya hanya RM150 untuk satu canister dan boleh tahan sampai lebih dari dua bulan...memang berbaloi-baloi dik non..   




Bagaimana nak order?
--> PM/whatsapp 0133993960 (Lina)

Jika mahukan urusan pembelian yang lebih mudah dan cepat, anda boleh beli sendiri Vitamin C dan ESP ini. Caranya mudah sekali, hanya klik link di bawah:

"Saya Mahu Beli Vitamin C Shaklee"

"Saya Mahu Beli ESP"


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, sila hubungi saya Norlina melalui:
Email: norlina_ab@yahoo.com.my
H/P no: 013-3993960 (sms/whatsapp/wechat)
Blog: http://mamairfanauni.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/Fabulous-Mom-Nutristore